De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum IVW6011A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

r************@h********** 17-07-2022

Bevalt erg goed!

Geschreven voor: Inventum IVW6011A

Wat een fijne vaatwasser. Je kunt kiezen of je een bestekmandje wilt gebruiken onderin of een hele besteklade, bovenin. De middelste tray kan verplaatst worden naar boven zodat grote borden er ook in passen. Daar is over nagedacht. We zetten hem snachts aan op de eco-stand. Dan is hij stil en verbruikt hij slechts 9 liter water. En het belangrijkst: Hij maakt erg goed schoon. Erg blij mee!

Pluspunten

• Eco-stand stil en laag in waterverbruik
  • Maakt erg goed schoon

Marcel 20-01-2022

Lawaaierig

Geschreven voor: Inventum IVW6011A

Ik heb deze vaatwasser gekocht omdat Inventum benadrukt dat hij zo stil is. "Het geluidsniveau is slechts 45 dB. Dus je kunt hem gerust in een open keuken plaatsen." Dat is dus niet het geval, hij maakt minstens zoveel lawaai als onze vorige.
Ik zie (helaas nu pas) nu dat dit ook in de Consumentenbod test wordt genoemd: Lawaaierig. Hij scoort op 'geluid' zeer slecht in die test: een 3.8. De decibellen kan ik niet zelf meten maar als je een open keuken hebt, dan zou ik deze vaatwasser niet kiezen.

zeer goede vaatwasser 28-10-2020

prima vaatwasser voldoet aan al onze wensen

Geschreven voor: Inventum IVW6011A

prima vaarwasser voldoet aan al onze wensen en niet te vergeten de goede service die inventum op haar producten verleend

JM 10-10-2020

Prima prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Inventum IVW6011A

Het product maakt de vaat goed schoon. Er zijn een aantal simpele programma's en de bediening is zeer eenvoudig. De bestelde-indeling is niet de meest handige, vooral niet met dikker bestek. De houders zijn smal waardoor je het bestek erop moet leggen. De rest van de laden/manden zijn beter ingedeeld.

Pluspunten

• Maak goed schoon
  • Eenvoudig te bedienen

Minpunten

• Besteklade-indeling

toppertje gekocht 17-05-2020

super vaatwassertje

vaatwasser begeven
we besloten een nieuwe te kopen
nou !zoiets nog nooit mee gemaakt
Wat een super goede service en dat is niet cynisch bedoeld
deze mensen staan nog voor hun zaak Tot t afleveren was t super !
zeer zacht geluid vd vaatwasser en snelle programmas dat vind ik heel belangrijk goede energie klasse Dus buitengewoon tevreden Ook de bestek lade is super makkelijk voor klein bestek
remote-witgoed een pluim verdiend